to było tak: od pewnego

Niedziela, 27 lipca 2008 · Komentarze(0)
to było tak: od pewnego czasu polewało i nie miałem ochoty się moczyć. jeździłem więc jak tylko trochę podeschło lub całkowicie było sucho. jednak od kilku dni pogoda znacznie się poprawiła i wstępnie ugadałem się z Marcinem na wypadzik w góry.
wczoraj jednak ktoś mi przypomniał, że mam wobec niego zobowiązanie. i wyjazd trza było odwołać.
nie mogłem dzisiaj wystartować wcześniej jak o 12 więc postanowiłem zaatakować powtórnie Ogrodzieniec; poprzednie wypady kończyły sie 'zmoczeniem' prawie w tym samym miejscu.
Od samego początku walka z wmordewindem. Na szczęście zaopatrzyłem w grające pudełko i jakoś dawałem rade. noga podawała, nawet tak bardzo mi nie przeszkadzało, że kręcę sam.
Za Bolesławem pomyliłem drogę i znów musiałem gnać DK, na moje szczęście jedna nitka była wyłączona z ruchu i mogłem sobie jechać środeczkiem :D
Za Olkuszem zaczęły się interwały, w sumie by mi nie przeszkadzały gdyby nie ten wmordewind; jakoś dociągnąłem.
pod zameczkiem jak zwykle pełno turystów... mało bikerów, kilku PRO :)
dostaję wiadomość aby w drodze powrotnej zjechać na dotankowanie, do rodzinki.
wlewam w siebie więc energetyka, zagryzam to gorzką i kierunek Dąbrowa Górnicza.
Ojjjjjjjjjj teraz to była jazda!!! średnia poniżej 30 nie schodziła, blaszaki czasem z trudem mnie wyprzedzały. wiaterek w plecy, prawie z cały czas z górki, asfaltówka w dobrym stanie - miodzio :)
Jazdę skończyłem - dosłownie - w Strzemieszycach. podstępnie mnie wkręcono na rodzinnego grilla, a że dzisiaj wyjeżdżał pewien Krystian to nie mogło zabraknąć ognistego napoju.
Powrót do domu srebrnym wozem, rower poskładany w wielgachnym bagażniku.
mam teraz lekki niedosyt, z powodu tych 3.3 km :/

fotek brak

trasa: Mysłowice - Jaworzno - Bukowno - Bolesław - Olkusz - Klucze - Rodaki - Ogrodzieniec - [Podzamcze] - Ogrodzieniec - Mitręga - Niegowonice - Łosień - Strzemieszyce Wielkie