Kwiecień, 2008

w maju każdy dzień będę jeździł na rowerze

trasa: po wiejskich chodnikach

p

Środa, 30 kwietnia 2008 · Komentarze(0)
Kategoria na codzień
marnie... miałem pośmigać przed jutrzejszym wypadem, a tu lipko - siora mnie ściągnęła pod pretekstem naprawienia czegoś w domu i tak dałem się wkręcić w majówkowe chlanie :] nie wiem jak to jutro będzie(‰)...
mam za to postanowienie:w maju każdy dzień będę jeździł na rowerze

trasa: po wiejskich chodnikach

pozdrower dla siostry

niedzielna zaprawa na pierwszomajowe

Wtorek, 29 kwietnia 2008 · Komentarze(0)
Kategoria na codzień
niedzielna zaprawa na pierwszomajowe świętowanie nie wyszła mi na dobrze :P aaaale co mi tam, w końcu takie jest ciężkie życie studenta :D wczorajsze kręcenie musiałem odpuścić ale z innego powodu...
Natomiast dzisiaj taktu próbował dotrzymać mi Piotrek(sammael) ;) pogoda wymarzona, ścieżki w lesie suche, brakowało tylko w pełni sprawnego sprzętu - dało się obejść.

trasa: < po lasach mysłowickich i murckowskich>

pozdrower dla Piotrka

Po 5 godzinach snu znów

Niedziela, 27 kwietnia 2008 · Komentarze(0)
Po 5 godzinach snu znów pedałowałem, zamiast przyjemnej, lekkiej jazdy zmuszałem się do nadmiernego wysiłku. brak śniadania robi swoje... ale zdążyłem na czas :)
powrót do domu był ciekawszy - zachciało mi się na eksplorację nieznanych mi dotąd leśnych tras w Mysłowicach. Efekt zwiedzania lasku to ubłocony rower i buty oblepione gliną :|
wieczorkiem przejechałem się sprawdzić jak się mają zwierzątka w lasach murckowskich

trasa: Mysłowice - Katowice - Mysłowice - Murcki -<po lesie>- Mysłowice

pozdrower dla takiego jednego pijoka :D

Oj się działo :D:D

w skrócie to gonitwa do południa, żeby się wyrobić i gdzieś pojeździć - takiej pogody przecież nie mogłem zmarnować.
po południu wizyta najpierw na uczelni :|trochę kręcenia po dolinie 3S, potem powrót do domu trochę inną trasą bueheheh ;)
najlepsze jest to, że jest godzina 01.31 a na 8 mam być znów w Katowicach - <LOL>

trasa: Mysłowice - Katowice - < 3 S > - Murcki - Mysłowice

pozdrower dla najlepsieszych kumpli ;)

nijaka ta masa dzisiaj

Piątek, 25 kwietnia 2008 · Komentarze(3)
nijaka ta masa dzisiaj była :/ ludzi było bardzo mało, a ci którym takie jeżdżenie nie przypadło do gustu wykruszali sie w trakcie. Powód? Brak organizacji przede wszystkim, słaba promocja, a co za tym idzie słabe rozpowszechnienie wśród ludu.
Jedyny plus dzisiejszej masówki to brak incydentów(czyt. kolizji z blachozłomami, konfrontacji z policją, itp.), które występowały na wcześniejszych 'zjazdach' i które to skutecznie zniechęciły pokaźną ilość osób pojawiających się regularnie na masach.
Mam nadzieję, że w przyszłości będzie więcej osób ;)
Po masie standardowo do WPKiW posiedzieć przy stoliczku. Nie wiem jakim cudem ale dzisiaj znowu spotkałem Łukasza - chyba mnie szpieguje :)
Powrót drogą okrężną do domu.
zdjęcia tutaj

trasa: Mysłowice - Katowice - < p o K a t o w i c a c h > - Chorzów(WPKiW) - Siemianowice Śląskie - Czeladź - Sosnowiec - Mysłowice

pozdrower dla wytrwałych masonów :)

trochę niespodziewajek :) kilkudniowa

Czwartek, 24 kwietnia 2008 · Komentarze(4)
trochę niespodziewajek :) kilkudniowa przerwa w pedałowaniu dobrze mi zrobiła i nie tylko mnie :) teraz przynajmniej rower waży o pół kilo błota mniej :P
ładna pogoda więc standardowo na zajęcia rowerkiem. z dwóch wykładów odbył się tylko jeden więc ku mojej uciesze miałem dodatkowo kilka godzina dla mnie :D bez zastanowienia obrałem kurs prosto do WPKiW i chyba wybrałem dobrze bo spotkałem Łukasza(speed'a), który przy okazji pokazał mi nowe(dla mnie) traski po parku - dzięki.
wieczorem jeszcze rundka do siostry ;)

trasa: Mysłowice - Katowice - Chorzów(WPKiW) - Katowice - Mysłowice

pozdrower dla gościa od rachunkowości :D

Albo jestem nienormalny albo naprawdę

Sobota, 19 kwietnia 2008 · Komentarze(2)
Kategoria na codzień
Albo jestem nienormalny albo naprawdę lubię rower. Pomimo porannego deszczu i niezbyt ładnej pogody na jazdę rowerem dałem się skusić na jazdę. I być może jazda "nie w pojedynkę" była najmocniejszym argumentem, żeby ruszyć się z domu. Dzisiaj więc kręciłem z Piotrkiem(sammael'em) który od tygodnia miał przymusową absencję od rowerka - dlatego nawet pogoda nie była w stanie go dzisiaj zatrzymać aby zrobić choćby kilkanaście km. Trasa przebiegała tylko asfaltem bo jeśli już mieliśmy zaliczać kałużo to lepiej te czyste niż błotne ;) deszcz cały czas padał ofc :D Ale nie ma tego złego, co by na dobre wyszło - usyfiony na maxa rower mobilizuje mnie aby w końcu zrobić generalne czyszczenie (pierwsze w tym roku -lol)

trasa: Mysłowice - Murcki - Katowice - <Ochojec>-<3S>-<AE>-<3S>-<Ochojec>- Murcki - Mysłowice

pozdrower dla Piotrka

małe zawirowania :P na dzisiaj

Piątek, 18 kwietnia 2008 · Komentarze(1)
małe zawirowania :P na dzisiaj byłem umówiony z Marcinem(wolfikiem) na zbadanie trasy na planowany wypad i na pewno bym z nim pojechał gdyby nie fakt, że zapomniałem o innej ważnej rzeczy (sic!) i po kilku km kręcenia trza było wracać do domu :|
Pogoda jednak nie pozwoliła mi leniuchować i wyciągnąłem Przemka(pmol'a) ^^ Cel: Wygiełzów i zamek Lipowiec. Jechało się super choć brak kondycji u Przemka dało się we znaki ;) zamiast średniej 36 była tylko 31 :D
w drodze powrotnej zahaczyłem o Katowice i akademiki celem zdobycia skryptu na laborki - lol i nie dostałem, jutro robie tam następny najazd.
ano i to druga setka w tym roczku <jupi>

rano
trasa: Mysłowice - Czułów - Mysłowice

po południu
trasa: Mysłowice - Imielin - Chełm Śląski - Libiąż - Żarki - Wygiełzów(LIPOWIEC) - Żarki - Libiąż - Chełm Śląski - Imielin - Mysłowice - Katowice - Mysłowice

pozdrower dla strażnika z Babilonu (:

bardzo przyjemne kręcenie

Wtorek, 15 kwietnia 2008 · Komentarze(0)
Kategoria na codzień
bardzo przyjemne kręcenie z Przemkiem(pmol) :) Od dawna mieliśmy razem gdzieś pojeździć i jakoś tak wypadło, że dzisiaj udało nam się zgadać i powiem, że całkiem fajnie się jeździ we dwójkę - przynajmniej na nudę nie narzekam ;)

trasa: Mysłowice - Giszowiec - <3S> - Katowice - Chorzów(WPKIW) - Katowice - Janów - Mysłowice

pozdrower dla Przemka

Ależ dzisiaj mi się super

Poniedziałek, 14 kwietnia 2008 · Komentarze(0)
Kategoria na codzień
Ależ dzisiaj mi się super kręciło! jakoś tak dziwnie lekko :) może to dlatego, że jestem po małym liftingu? :D:D

trasa: Mysłowice - Hołdunów - Lędziny - Bieruń Stary - Lędziny - Hołdunów - Mysłowice

pozdrower dla miłego jegomościa z Bierunia ;)