Kategoria dwa kółka, na codzień, nic nadzwyczajnego, nocny marek, praca, więcej kółek
no więc udało się :D

wczoraj miałem sporo wątpliwości, czy jest sens aby dokręcać do 10 kilo w tym roku. zawłaszcza po przeczytaniu wpisu Darka. Doszedłem jednak do wniosku, że skoro postawiłem sobie taki cel to chyba jednak warto skończyć co się zaczęło.

Tano z głową pełną mieszanych myśli do pracy. nie było czasu na przemyślenia, ruch niesamowity, ludziska oparzeni ostatnimi przygotowaniami do zabawy szaleli jak muchy wokół kupy :D
w wolnej chwili umówiłem się na wieczorne (do)kręcenie z Piotrkiem - w ten sposób klamka zapadła.
Powrót do domu i szybko na Murcki aby jeszcze zdążyć pojeździć zanim wybije północ. Chciałem też wykorzystać dłuższą nieobecność Piotrka i jego absencję do rowerka ;-)
Na ulicach pusto - trudno się dziwić hehe sylwester, a dwóch szaleńców na mrozie pogania na rowerach.
W drodze powrotnej złapałem małego zonka - całkowicie mi zdrętwiały palce u stóp. nawet kilkuminutowy, intensywny masaż nic nie pomógł. o odmrożeniu nie było mowy bo palce miałem ciepłe ale prawie ich nie czułem. ubrałem buty i pognaliśmy do domu Piotrka gdzie udało mi się doprowadzić kończyny do normalnego stanu.
Potem szybko na chatę.

sezon 2008 uważam do bardzo udanych z wielu powodów ale głównie z zawiązania nowych znajomości i zwiedzenia nowych miejsc.
życzę sobie aby nowy rok i nowy sezon był jeszcze lepszy - czego i Wam życzę :)

kręcenie w tym roku uważam za zamknięte :P

trasa: Mysłowice: K - K - B - B - S - centrum - S - B - B - K - K - W - Katowice: Murcki - Ochojec - Piotrowice - Podlesie - Kostuchna - Murcki - Mysłowice: W - K

życzę Wszystkim wspaniałego sylwestra

Słowacja '07/'08 jak będzie dzisiaj?

pozdrower dla wszystkich trzymających kciuki =)