nowe znajomości

Niedziela, 26 kwietnia 2009 · Komentarze(6)
dzisiejsza ustawka nie wypaliła... nie będę się rozpisywał dlaczego, co i jak.
ale takiej pięknej pogody nie mogłem przepuścić. nastawiłem na grajku MOGWAI i fruu!
Moim celem - obranym na szybko - było 'zdobycie' kilku wzniesień i górek: hałdy murckowskiej, hałdy na Kostuchnie, wzgórza Kamionka, hałdy w Łaziskach Górnych.
pierwsze dwa cele to bułka z masłem. gorzej było z Kamionką. Nieznajomość tamtejszych terenów (czyt. okolice Mikołowa) powodują, że rzadko jadę w tamte strony; dzisiaj znów pomyliłem drogi i Kamionkę musiałem odpuścić. Na podjeździe do Mikołowa zaczepiam dwie bardzo miłe panie, pytam o drogę na Kamionkę, ale bardziej zależy mi aby jechać dalej i nie wracać się. pojawia się też alternatywa dla pominiętego celu- Chudów. Razem dojeżdżamy do rynku w Mikołowie. Dużo ludzi ale nie jest tłoczno. Co jak co ale Mikołów rynek ma ładny, ba, piękny. Ilekroć tam jestem zawsze mi się podoba.
dostaję wskazówki jak dojechać do Chudowa. Trasa jednak nieznajoma więc wybieram łatwiejszą - do wieży ciśnień na osiedlu Nowy Świat. Rozstaję się z towarzyszkami i cisnę do tej wieży ciśnień :D
Potem na hałdę w Łaziskach. wgramolenie na wierzch trochę uciążliwe ale widoki z góry, że hoho!!! aż dech zapierało. szkoda, że nie miałem aparatu bo panorama cudowna była. wrócę tam na pewno gdy będzie lepsza widoczność.
powrót o do domu nic specjalnego, no może poza jedną komiczną sytuacją: gość na komarku nie umiał mnie wyprzedzić ;] do tego jechaliśmy z górki, ciekawe jak jego morale hehe.

INFO: pomyliłem domenę a adresie e-mail: ma być hose@interia.eu nie jak błędnie podałem interia.pl

trasa: Mysłowice: K - W - Katowice: Murcki - Kostuchna - Podlesie - Zarzecze - Mikołów - Łaziska Górne - Mikołów - Katowice: Zarzecze - Podlesie - Kostuchna - Murcki - Mysłowice: W - K

zdjęcie archiwalne
rynek w Mikołowie © hose

pozdrower dla Agnieszki i Moniki :)