peszek

Czwartek, 11 czerwca 2009 · Komentarze(1)
Wspaniała wycieczka po Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. Jest to aktualizacja zaległego wpisu więc dokładnie nie pamiętam jak to było.
Ale mniej więcej leciało tak: czterech muszkieterów umówiło się na manewry po jurajskich szlakach. było mnóstwo zabawy, sporo kilometrów i kilka niespodzianek.

opisy również tutaj: Wolfik speed565 sammael

trasa: Mysłowice - Sosnowiec - <...pociągiem...> - Myszków Mrzygłód - Włodowice - Morsko - Podlesice - Drogoszyce - Sokolniki - Pilica - Smoleń - Zegarowe Skały - Ruskie Góry - Ryczów - Żelazko - Śrubarnia - Rodaki - Klucze - Olkusz - Żurada - Niesułowice - Żurada - Bukowno - Jaworzno - Mysłowice

w trasie © hose

każdy student chciałby tam mieszkać :) © hose

trzech muszkieterów w natarciu © hose

próba zdobycia ruin zamku... © hose

afalt święcący się jak psu...czyli przygotowania do EURO 2012 © hose

podjazd jak marzenia © hose

'ściana płaczu' © hose

to gowienko uniemozliwilo mi ucieczkę przed deszcazem © hose