niedzielny pałer

Niedziela, 4 października 2009 · Komentarze(2)
tak w skrócie: po południu na meczyk futbolu amerykańskiego: Silesia Miners vs. RMF MAXXX Warsaw Eagles (31:24) HURRA! 17.10.09 jadą walczyć o mistrzostwo PLFA!

wieczorem już bez rowerka, (blachosmrodem) pojechałem na koncert Myslovitz na 3S - moje szczęście bo był to ostatni plenerowy koncert mojego ukochanego zespołu.

trasa: Mysłowice: K - W - Katowice: Murcki - Ochojec - Piotrowice - Brynów - Śródmieście - Dąb - WPKiW - Śr. - Gwiazdy - Zawodzie - Janów - Mysłowice: B - B - K - K

w drodze powrotnej spotkałem Łukasza, który wracał z wypadu w góry (choć zadowolony to nie był)

Silesia Miners, przygotowania przed II połową © hose

Artur Rojek © hose

Myslovitz © hose

pozdrower dla wszystkich fanów Myslovitz

@wolfik w Twoim komentarzu wyczuwam nutkę żalu :P ale żeby nie było, że wykręcałem się od wyjazdu z Wami to prostuję: mecz zaczął się ok 14, ja byłem na miejscu (stadion Rozwoju Katowice) po 15tej, po meczy pokręciłem do WPKiW, w drodze powrotnej spotkałem Łukasza :)
natomiast co się tyczy koncertu: od kilku miesięcy poluję na plenerowy koncert tej grupy i mnóstwo razy rezygnowałem z takiej przyjemności, w większości na wypady rowerowe :P:P
a nauka?, nauka była do południa i w nocy (tak jak teraz (: )

hose 22:29 wtorek, 6 października 2009

A miałeś się uczyć:)

wolfik 21:12 wtorek, 6 października 2009
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa alawc