niedzielne włóczenia

Niedziela, 15 listopada 2009 · Komentarze(4)
dosłownie, włóczenie z wolfikiem po Katowicach. pogoda dopisała, w WPKiW jak zwykle pełno niedzielnych

trasa: Mysłowice - Katowice: Ochojec - Piotrowice - Ligota - <park Kościuszki> - Załęże - Chorzów: <WPKiW> - Katowice: Dąb - <SCC> - Śr. - <3S> - Murcki - Mysłowice: W - K

pozdrower dla odpoczywających

O:) W piątek do Żywca:) To pewnie przez Kobiernice, jak znajdziesz czas to wpadnij:)

Kajman 00:18 czwartek, 26 listopada 2009

jak to w niedzielę :) Za to w Świerklańcu było w miarę luźno. (Ja byłem pieszo, dwa kółka ujarzmiał mój pierworodny :).

art75 16:27 środa, 25 listopada 2009

Hmm ... Można powiedzieć że uśpienie i lekkie przygotowanie do nowego ;) Ale do nowego ostro biore sie w polowie grudnia ;) Teraz bardziej przygotowywuje sie do matury i do egzaminu na prawko takze rower troche opuscilem hehe ;) Ale nadrobie stracony czas ;):P

luckymtb 14:01 wtorek, 24 listopada 2009

dzięki wielkie :) pogoda dopisała to i nastrój zarówno do jazdy jak i focenia był :D:D
pozdro i szybkich zjazdów :)

svengips 18:40 poniedziałek, 23 listopada 2009
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kobie