za szybko, za wściekle, czas stop!!!

Sobota, 26 grudnia 2009 · Komentarze(7)
dzisiaj takie sobie kręcenie, lajcik, sam na sam z rowerem, ok był też irivek co rytm zapodawał.
wałęsając się po okolicznych okolicach przypomniał mi się wypad z braciszkiem, dawno, tak jakoś ze 10 i pół gąsiora wina temu. nie miałem wtedy jeszcze swojego sprzętu więc katowałem nie swoje(czyt. pożyczony trekking), a braciszek miał makrokesza, choć kupiony na giełdzie. ale nie był to zwykły makrokesz, zaryzykuję nawet stwierdzenie, że dzisiaj mało który złom z marketu mógłby się z nim równać: przerzutki chodziły jak masło, hamulce - żyletki, nic nie piszczało, a koło pozbawione jednej szprychy nadal trzymało pion; jedyny mankament to ciężka rama ale to się nie liczyło. najważniejsze, że się jechało, z bracikiem...
bez kasku, bez spd, bez tarczówek - zabawa była przednia i to było najważniejsze. a kaemy? 1 przejechany z braciszkiem nie jest równy 5k km przejechanych samemu. oddałbym swój obecny rowerek aby te czasy wróciły

fotki nic specjalnego ale mają przypominać, a nie wyglądać

wypad na hałdę, 2005r © hose

wypad na hałdę, 2005 © hose

wheelie jeee! © hose

uwaga, uwaga... © hose

wheelie po raz drugi, jeee © hose

:D © hose

rower do dzisiaj zachował się w stanie niezmienionym, wystarczy trochę pokręcić przy nim i można śmigać. braciszek dalej ma długie włosy :)