tarzańska przygoda

Niedziela, 13 września 2009 · Komentarze(6)
poranek w Tatrach zazwyczaj wygląda tak samo: mglisty, chłodny i deszczowy. deszcz padał w nocy więc rano było spokojnie. pierwotnie w planach było wczesna pobudka i atak na Turbacz - :D:D Ale jak tu wstać tak wcześnie skoro jest niedziela! zbieramy się w końcu ok 9.30 i ruszamy w stronę centrum Zakopanego: Biedronka, Wielka Krokiew, Krupówki(przypadkiem), Kościelisko i Sanktuarium MBF, masakryczny podjazd na Gubałówkę, nadal mglisto, widoczków żadnych więc jest niedosyt, właśnie na piękne widoki liczyliśmy w szczególności. No nic Jedziemy dalej. dopada nas krótki opad deszczu - przeczekujemy go schronieniu zadaszenia. droga przyjemna, podjazdy krótkie i ostre. Jazda przez Podhale będzie niezapomniana, szczególnie niesamowity i długi zjazd do Rabki, będę pamiętał aby nigdy nie atakować Podhala z tej strony :D W Rabce pizza, z Marcinem obgadujemy obsługujące nas panie ;) A czas leci... I jest go coraz mniej więc kierujemy się w stronę Wieliczki - masa podjazdów i zjazdów, w większości wygląda to tak samo podjazd krótszy i ostrzejszy niż zjazd, oj nigdy w drugą stronę nie jedźcie. Do Wieliczki docieramy po zmroku, o ile wcześniej kilkanaście km jechaliśmy w deszczu to od Wieliczki sucho i cieplej. Pojawia się małe zagrożenie: czy zdążymy na pociąg o normalnej porze? dajemy ile może fabryka, aby skrócić sobie trasę jedziemy jedną z ruchliwszych ulic, docieramy z małym zapasem czasowym więc bez problemu udaje nam się kupić bilety w kasie. W pociągu tłoczno, ale mamy miejsce na rumaki i rozprostowanie nóg. w Mysłowicach wysiadam, Marcin jedzie dalej sam. Do domu docieram przed północą. niezapomniany wypad.

trasa: Zakopane - Kościelisko - Gubałówka - Furmanów - Ząb - Czerwienne - Maruszyna - Ludźmierz - Krauszów - Dział - Pieniążkowice - Bielanka - Raba Wyżna - Rokociny Podhalańskie - Chabówka - Rabka Zdrój - Olszówka - Raba Niżna - Mszana Dolna - Kasina Wielka - Wiśniowa - Dobczyce - Wieliczka - Kraków - <teleportacja pociągiem> - Mysłowice

pod Wielką Krokwią © hose

Marcin, Wielka Krokiew w tle © hose

obowiązkowe zdjęcie przy sanktuarium MBF © hose

sesja foto z przyczepką © hose