DESZCZ, BŁOTO, 1 KAPEĆ oto

Środa, 4 lipca 2007 · Komentarze(0)
Kategoria na codzień
DESZCZ, BŁOTO, 1 KAPEĆ oto "tagi" dzisiejszego dnia :D
Po południu przestało lać, więc umówiona jazda nabierała realnych kształtów. Wyjazd trochę późno, bo dopiero po 17 - wcześniej ny dało rydy.
Gdzieś przed Murckami wielka stalowo-szara chmura jednak wychynęła zza widnokręgu i dalej - rozpadało się na dobre :S przydrożne drzewo i 5 min w plecy. Potem slalom gigant pomiędzy kałużami. Dalszy ciąg jazdy to pytanie na kolację o drogę i próba smaku błotka z Murckowskiego lasu.
Dalsze kręcenie odbyło się w towarzystwie bikerów, którym nie straszne kałuże, błoto, i przemoczone ubranie.
Na koniec wspólna fotka i wykrycie małego niezidentyfikowanego obiektu wbitego w oponę - szczęście, że powietrze nie uchodziło zbyt szybko i jakoś doturlałem z powrotem.

trasa: Mysłowice - Murcki - 3S Katowice - <g d z i e ś _ p o _ l e s i e > - <czarnym szlakiem rowerowym> - Murcki - Mysłowice

czterech "pancernych" :D

pluskamy się w wodzie heheh

tutaj się rozstajemy...
...Ewa się cieszy - zaraz da popalić chłopakom >;]

pozdrower dla Wojtka, który kręcił dzisiaj z nami :) dla Ewy i Marcina(wolfika) też =)