skura, fóra i deszcz

Poniedziałek, 3 maja 2010 · Komentarze(6)
pogoda nie rozpieszcza więc chwyta się każdą chwilę. oby tylko po suchym. udało mi się wyciągnąć Piotrka na jazdę. Zebrało mu się na patriotyzm i chciał do Oświęcimia :) więc pojechaliśmy. Na starcie deszczyk ostudził lekko nasz zapał, ale nie był wystarczająco mocny aby nas zniechęcić. Lasami murckowskimi, mysłowickimi, piękną ścieżką w Bieruniu dojechaliśmy do Oświęcimia. Tempo nie było harkorowe więc kapkę czasu nam to zeszło. Rzut jednym okiem na jedną mapę i drugim okiem na drugą, decydujemy się pojechać nieznanym. Trochę błądzenia, jazdy na azymut i jakoś dotaszczyliśmy się do znajomych terenów.
dodam tylko, że dzisiaj jazdę umilał wkurdenerwujący ból w kości krzyżowej.
W drodze powrotnej znów deszcz sobie o nas przypomniał. Tym razem przypilił nas mocniej i musieliśmy chwilę odczekać w autobusowej wiacie. Nudy przerywane były wiejskimi ciekawostkami, jak choćby ta, że pierwszy raz w życiu widziałem na takim zaścianku chevrolet corvette ZR1. to było coś.
odwiedziliśmy jeszcze klimatyczną fabrykę skórzanych futer i innych fiu-bździu.
Mokrzy ale zadowoleni.

drzwiczki antyzłodziejowe © hose

Wrocław ma swoje krasnale, a Chełmek steel-riderów :)

steel rider © hose

steelrider © hose

na Erewań!
jazdaaaaaaaa! © hose

nie było nam po drodze ale zahaczyliśmy jeszcze o Wyspy Wielkanocne, ponoć pojawiła się tam odmłodzona twarz
pod nosem Wielkiej Twarzy © hose

trasa: Mysłowice - Katowice <3S> - <czarnym szlakiem> - Lędziny - Bieruń Stary - Bieruń Nowy - Oświęcim - Libiąż - Chełmek - Chełm Śląski - Mysłowice - Giszowiec - Katowice - Mysłowice